طراحی سایت مشاغل

طراحی سایت فروشگاه فرش

طراحی سایت فروشگاه فرش

سفارش طراحی سایت فروشگاه فرش

طراحی سایت فروشگاه فرش می تواند یکی از اقدامات اولیه برای بحث صادرات فرش باشد. شما به راحتی با یک طراحی وب سایت فرش فروشی می توانید محصولات خود را معرفی کنید.

pouria sadeghlou

نویسنده: پوریا صادق لو

شنبه, 28 خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰

0 دقیقه
زمان مطالعه
طراحی سایت فروشگاه فرش

طراحی سایت فروشگاه فرش را می توان یکی از جدیدترین گزینه های طراحی سایت دانست چرا که عموما کمتر کسی برای خرید فرش به صورت آنلاین اقدام می کند و برای خرید به صورت حضوری مراجعه می کنند. اما چرا طراحی سایت فروشگاه فرش تا این حد مهم شده است؟

فرض کنید که دارای یک فرش فروشی هستید که طرح و ها و رنگ های مختلفی از فرش را برای فروش قرار داده اید. تعداد فرض ها و نقش و نگارهای آن به قدری زیاد است که برای مشاهده آن زمان طولانی از یک مشتری گرفته می شود. بسیاری از مشتریان نیز علاقه دارند که تمامی نقش ها را مشاهده کنند و سپس طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای اینکه بتوانید این حجم از مشتریان را ساپورت کنید تنها کافیست که اقدام به طراحی سایت فروشگاه فرش کنید و سپس تمامی نقش های قالی های خود را به صورت تفکیک شده در وب سایت خود قرار دهید. مشتری پس از مشاهده تمامی نقش ها به صورت اینترنتی می تواند طرح مورد نظر خود را سفارش دهد و دیگر با شلوغی فروشگاه مواجه نمی شوید.

طراحی سایت فروشگاه فرش برای تمامی افرادی که دارای یک حجره فرش فروشی هستند ایده بسیار خوبی برای کسب درآمد بیشتر است. می توانید با راه اندازی سایت فرش مخاطبین بسیار زیادی را به بازدید از فروشگاه خود ترغیب کنید.

امروزه باز فضای مجازی داغ است و اکثر فروشندگان به دنبال عرضه محصولات خود می باشند. فضای مجازی این فرصت را فراهم کرده است که محصولات شما در معرض دید تمامی افراد دنیا قرار بگیرد.

بنابراین با طراحی سایت فروشگاه فرش می توانید تجارت خود را گسترش دهید و فضای بسیار مناسبی برای طراحی سایت ایجاد کنید. اما این طراحی می بایست ویژگی هایی داشته باشد که افراد بتوانند به راحتی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. برای طراحی سایت فروشگاه فرش با مجموعه نبض نت همراه باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: طراحی سایت صادراتی

امکانات مورد استفاده در طراحی سایت فروشگاه فرش

امکاناتی که برای طراحی سایت فرش فروشی می بایست در نظر گرفته شود طیف گسترده ای دارد و متاثر از سلیقه مشتری نیز می باشد. یک وب سایت باید به گونه ای طراحی شود که بتواند تمامی نیازهای مشتری را پاسخ دهد و در عین حال بتوانید برای کسب درآمد بیشتر از این فضا به فروش نیز بپردازید.

وب سایت فرش فروشی با امکانات متناسب برای مخاطبین فضایی را ایجاد می کند که بتوانند در کمترین زمان و با صرف وقت اندک به هدف خود دست پیدا کنند.  برخی از امکانات طراحی سایت فروشگاه فرش به شرح زیر می باشد:

  • معرفی فروشگاه شما: در طراحی سایت فرش فروشی می بایست صفحه ای طراحی شود که فعالیت های تجاری فروشگاه شما را نمایش دهد تا بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند اطلاعات کافی از تجارت شما داشته باشند. این گزینه یکی از مهم ترین بخش ها می باشد چرا که فضایی برای جلب اعتماد مشتری است.
  • ایجاد صفحات مربوط به محصولات و کاتالوگ: مهم ترین موضوع طراحی سایت فروشگاه فرش نمایش دادن محصولات و طرح فرش های شما می باشد. بنابراین یک صفحه باید به عکس های فرش ها همراه با اطلاعات آن ها اختصاص داده شود تا مشتری بتواند علاوه بر مشاهده، فرش ها را با یکدیگر مقایسه کند.
  • بخش مربوط به مقالات: خرید فرش از آن دسته خریدهایی می باشد که مشتری پس از تحقیقات فراوان اقدام به تصمیم گیری می کند و لازم است که برای جلب اعتماد مشتری اطلاعات کافی را در اختیار وی قرار دهید. و یا حتی برخی از ویژگی های فرش های مختلف را بیان کنید. برای این کار کافیست تنها یک صفحه به محتویات مقالات خود اختصاص دهید.
  • بخش تماس با ما: خرید فرش مقوله ای ساده نیست و برای جلب اعتماد مشتری نیاز به فضاسازی دارید. برای اینکه مشتری در صورت نیاز بتواند به صورت حضوری مراجعه کند لازم است که تمامی اطلاعات فروشگاه اعم از آدرس، نمایندگی ها، شماره تماس و ... را در بخش تماس با ما در اختیار مشتری قرار دهید.
  • تجارت: اگر علاوه بر مشتریان داخلی، دارای مشتریان خارجی نیز می باشید بنابراین طراحی سایت فروشگاه فرش شما باید به دو زبان انجام گردد. البته این طراحی به هر تعداد زبانی که شما نیاز داشته باشید قابل انجام است و می توانید یک سایت چند زبانه داشته باشید.
  • امکان مشاوره بر فروش فرش: حتی اگر مشتری به صورت حضوری مراجعه کند لازم است که پاسخگوی برخی از سوالات وی باشید و در واقع برای خرید به مشتری مشاوره دهید. برای این کار حتما یک بخش چن آنلاین راه اندازی کنید که تمامی سوالات مشتریان را بتوانید به صورت آنلاین پاسخ دهید و او را در مسیر خرید کمک کنید.

اهمیت طراحی سایت فروشگاه فرش

با طراحی سایت فرش حتی کسب و کارهای کوچک نیز می توانند به فروش خود وسعت بخشند چرا که اینبار تمامی افراد کشور طرح های فرش شما را مشاهده می کنند. به همین دلیل ساخت سایت فرش می تواند در نگاه اول محبوبیت و برند سازی را ایجاد کند و سپس به افزایش فروش کمک کند و سود بیشتری حاصل شود.

نمونه طراحی سایت فروشگاهی فرش

نمونه طراحی سایت فروشگاهی فرش

فروشگاه های فرش با ایجاد وب سایت فرش در وهله اول می توانند کسب و کار خود را گسترش دهند و این هدف با طراحی سایت فرش برای آنان به راحتی امکان پذیر است. فروشندگان بزرگتر و تولید کنندگان فرش نیز می توانند در سطح جهانی رقابت کنند و محصولات خود را به عرضه نمایش بگذارند. از آنجایی که فرش ریشه ای ایرانی دارد و در بسیار از نقاط جهان با نام ایران آن را می شناسند از این رو تولیدات این فروشگاها می تواند در سطح جهانی شناخته شود.

در این صورت طراحی سایت فرش می تواند در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای این افراد داشته باشد. برای این منظور طراحی وب سایت فرش می تواند برای کسانی که در این تجارت مشغول به کار هستند بسیار مثمر ثمر واقع شود. با طراحی سایت فروشگاه فرش این افراد می توانند در کسب و کار خود بیشتر شناخته شوند و در نتیجه مخاطبان و مشتریان زیادی مایل به بازدید از ساخت سایت فرش از این طریق می شوند.

هزینه طراحی سایت فرش

برای اینکه کاربری وب سایت خود را مشخص کنید در ابتدا باید مسیر طراحی سایت آشکار شود. شما می خواهید از طریق وب سایت فروش نیز داشته باشید و یا اینکه فقط می خواهید فروشگاه خود را همراه با آدرس به نمایش بگذارید. این مهم تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مشخص می کند. پس از مشخص کردن این موضوع می توان قیمت طراحی سایت فروشگاه فرش را نیز مشخص کرد. عموما طراحی سایت فروشگاهی از طراحی سایت شرکتی هزینه بالاتری دارد چرا که نیاز به درگاه پرداخت دارد.

گاهی اوقات راه اندازی سایت فرش توسط شرکت های غیر حرفه ای صورت می گیرد. این افراد برای اینکه بتواند در طراحی سایت فرش شناخته شوند ممکن است هزینه های کمتری را برای طراحی سایت فرش از شما درخواست کنند. ساخت سایت فرش اگر به صورت اصولی و طبق اصول سئو انجام گرفته باشد نیز می تواند هزینه متفاوتی را برای شما در بر داشته باشد. برای اینکه بتوانید از نتیجه کار اطمینان حاصل کنید تنها کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه نبص نت بهره مند شوید.

از دیگر زمینه های طراحی سایت می توان به گزینه های زیر اشاره داشت:

  • طراحی سایت آموزشی
  • طراحی سایت پزشکی
  • طراحی سایت پوشاک
  • طراحی سایت خشکبار
  • طراحی سایت سازمانی
  • طراحی سایت صنعتی
  • طراحی سایت کارخانه
  • طراحی سایت نمایشگاهی
  • طراحی سایت هنری

طراحی سایت فروشگاه فرش در تهران

بازار فرش در تهران بسیار زیاد می باشد. اگر شما نیز یکی از فروشگاه های حاضر در این مراکز یا بیرون از آن می باشید، باید برای فروش بهتر شرایط مناسبی برای مشتریان فراهم کنید. اگر بخواهیم با هم بررسی کنیم حتی اگر بهترین فرش ها هم داشته باشید باز ممکن است خوب فروش نداشته باشید. موقعیت نامناسب، فضای کم و چیدمان نامناسب و… همه این ها می تواندباعث لطمه درآمدزایی شما شود.

برای معرفی خود و برندسازی بهتر است در جایی تمرکز کنیم که مردم وقت خود را بیشتر در آن می گذرانند. فضای مجازی و اینترنت یکی از این مکان های مهم می باشند. سرمایه گذاری در این بخش و اهمیت دادن به آن باعث می شود تا درآمدزایی شما بیشتر شود. البته این طراحی باید توسط متخصصین این حوزه در قالب یک تیم صورت پذیرد. چون الان داشتن سایت یک ضرورت حساب می شود و با توجه به کارآمدی این حوزه در کسب و کار افراد، همه روی این بخش در حال سرمایه گذاری می باشند.

نمونه کار طراحی سایت فرش فروشی

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی فرش

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی فرش

[toc]
سفارش طراحی سایت در نبض نت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *