طراحی سایت مشاغل

طراحی سایت خشکبار

طراحی سایت خشکبار

طراحی وب سایت خشکبار

طراحی سایت خشکبار را با ما در نبض نت تجربه کنید. بزرگترین برندهای خشکبار طراحی سایت خود را با ما در نبض نت انجام داده اند.

pouria sadeghlou

نویسنده: پوریا صادق لو

سه شنبه, 22 خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱6:۰۰

0 دقیقه
زمان مطالعه
طراحی سایت خشکبار
[toc]

طراحی سایت خشکبار از اهمیت بسیاری برخوردار است. شاید با خود بگویید خرید خشکبار به صورت آنلاین بعید است اما طراحی سایت خشکبار میتواند حتی به فروش حضوری فروشگاه شما نیز کمک فراوانی نماید. شما میتوانید با طراحی سایت خشکبار برند خود را اعتبار بخشید، مشتریان خود را بهتر بشناسید و از همه مهم تر فروش بیشتری را تجربه نمایید. در ادامه این مقاله با ما همرا باشید.

دلیل اهمیت طراحی سایت خشکبار

  • با طراحی سایت خشکبار می توانید یک حضور آنلاین ایجاد کنید

این روزها، اولین کاری که بسیاری از مردم با شنیدن یک کسب و کار انجام می دهند، جستجوی آنلاین آن است. اگر یک وب سایت راه اندازی نکرده اید یا حداقل پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را تکمیل نکرده اید. ممکن است برای همه مشتریان احتمالی در دسترس نباشید. علاوه بر این، داشتن یک وب‌سایت می‌تواند به شکل‌گیری دیدگاه مردم برای کسب‌وکار شما کمک کند. برای مثال، می‌توانید سایت خود را با نظرات، عکس‌های مکان‌هایتان، اطلاعات مفید و هر چیز دیگری که تصویر شما را تقویت می‌کند پر کنید. وقتی به شما می گوییم که بازاریابی آنلاین یکی از اجزای حیاتی موفقیت کسب و کار در بازار امروزی است، اغراق نمی کنیم.

  • هدف قرار دادن مشتریان محلی امکان پذیر است

اگر شما هم مانند ما هستید، زمانی که می‌خواهید خرید خاصی انجام دهید، نزدیک‌ترین کسب‌وکارها را جستجو می‌کنید. به عنوان مثال، فرض کنید نیاز به کوتاه کردن مو دارید و محله را نمی شناسید. احتمالاً به صورت آنلاین می پرید و آرایشگاه ها یا آرایشگاه های اطراف را جستجو می کنید.

اگر وب سایت شما در میان اولین نتایج موتورهای جستجو  برای این نوع پرس و جوهای محلی نشان داده شود، ممکن است مشتریان بیشتری برای خود به ارمغان بیاورید (ایجاد استراتژی برای رتبه بندی خوب برای کلمات کلیدی به عنوان بهینه سازی موتور جستجو  یا SEO شناخته می شود.) علاوه بر جذب مشتریان بیشتر، سایت شما همچنین می تواند به ایجاد آگاهی از برند در مورد تجارت محلی شما در جامعه کمک کند.

  • می توانید آدرس و اطلاعات تماس خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید

تصور کنید که کسی می داند کسب و کار شما وجود دارد، اما مطمئن نیست که چگونه به آنجا برسد. در حالت ایده‌آل، وب‌سایت شما باید شامل آدرس کامل، دستورالعمل‌هایی در مورد چگونگی پیدا کردن شما و (اگر به دنبال امتیاز اضافی هستید) یک نقشه از منطقه باشد. با داشتن این اطلاعات، تقریبا غیرممکن است که کسی در این راه گم شود. همچنین داشتن مکانی برای شماره تلفن، آدرس ایمیل و سایر اطلاعات تماس کسب و کارتان مفید است. به این ترتیب افراد می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال سریع به آن رجوع نمایند.

  • شما را قادر می سازد تا سفارش های آنلاین را دریافت کنید

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک این روزها سفارش های آنلاین را به تماس های تلفنی ترجیح می دهند. درک دلیل آن آسان است. به هر حال، می‌توانید در زمان خود به ایمیل‌ها پاسخ دهید، و مهم نیست که 20 نفر به صورت آنلاین با شما تماس بگیرند. هنوز هم می‌توانید به همه آنها دسترسی داشته باشید. در حالت ایده آل، وب سایت شما راه های متعددی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد تا با شما تماس بگیرند. قبلاً اشاره کردیم که باید شامل شماره تلفن و آدرس ایمیل شما باشد، اما یک فرم تماس نیز  عالی است که به مشتریان امکان می‌دهد بدون خروج از سایت در تماس باشند. برخی از کسب و کارها حتی تا راه اندازی چت زنده پیش می روند .

می توانید در تبلیغات کاغذی در هزینه های خود صرفه جویی کنید

قبلاً اینطور بود که اگر می خواستید تجارت خود را تبلیغ کنید، گزینه های شما محدود بود. می‌توانید بروشور پخش کنید، آگهی‌های روزنامه‌های محلی را درج کنید، یا شاید برای یک اسپات تلویزیونی هزینه کنید. با این حال، طراحی سایت خشکبار راه های کاملاً جدیدی را برای دستیابی به مخاطبان در اختیار شما قرار می دهد. حتی اگر نمی خواهید برای تبلیغات آنلاین هزینه ای بپردازید، خود وب سایت شما می تواند به بازاریابی کسب و کار شما کمک کند. برای مثال، می‌توانید وقتی پیشنهادهایی را ارائه می‌دهید، با بازدیدکنندگان تماس بگیرید. حداقل، می‌توانید آخرین اخبار را در سایت خود منتشر کنید، بنابراین مردم انگیزه‌ای برای بازدید از کسب و کار شما داشته باشند.

مهم ترین مزایای طراحی سایت خشکبار

  • محتوای آنلاین می تواند به شما در ایجاد شهرت کمک کند

کسب و کارهای موفق زیادی وجود دارند که با کمک به اطلاع رسانی از طریق بازاریابی محتوا به جامعه خود کمک می کنند . به عنوان مثال ، وبلاگ نبض نت را در نظر بگیرید همه چیز در مورد به روز رسانی شما در مورد آخرین اخبار و به اشتراک گذاری دانش برای تقویت وب سایت شما است. در دراز مدت، شما همچنین می توانید از وب سایت خود به عنوان یک پلت فرم  برای انتشار محتوا و پست های وبلاگی که به مشتریان خود کمک می کند استفاده کنید. بازاریابی محتوا نه تنها باعث می‌شود که شما در حوزه کاری خود یک بیزنس با اقتدار به نظر برسید، بلکه می‌تواند حسن نیت ایجاد کند.

  • می توانید از آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود استفاده کنید

وب سایت ها فقط به اشتراک گذاری تجارت شما با جهان نیستند. اگر به درستی استفاده شوند، می توانند به شما کمک کنند تا در مورد مشتریان خود بیشتر بدانید. سپس می توانید از این اطلاعات برای افزایش فروش و تبدیل استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید نظرسنجی‌هایی را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کنید تا بدانید بازدیدکنندگان به چه چیزی علاقه‌مند هستند. همچنین ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما در راه‌اندازی نظرسنجی‌های کامل کمک کند. شما حتی می توانید تجزیه و تحلیل سایت خود را ردیابی کنید و داده های زیادی در مورد نحوه رفتار بازدیدکنندگان خود دریافت کنید.

  • این راه عالی برای تبلیغ فرصت های شغلی است

یافتن نیروی کار خوب، صرف نظر از اینکه در چه زمینه ای تجارت می کنید، دشوار است. اگر به دنبال استخدام جدید هستید، پلتفرم های زیادی وجود دارد که می توانید در آنها به صورت آنلاین تبلیغ کنید. با این حال، استفاده از وب سایت خود برای اطلاع رسانی درباره فرصت های شغلی نیز منطقی است. به هر حال، این احتمال وجود دارد که بسیاری از افرادی که از سایت شما بازدید می کنند به فرصت های کاری علاقه مند شوند. بعلاوه، به این ترتیب هر واسطه ای را حذف می کنید. وقتی شخصی برای شغلی درخواست می دهد، می توانید فوراً او را بررسی کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: طراحی سایت لبنیاتی

امکانات و خدمات طراحی سایت خشکبار

طراحی سایت خشکبار امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار میدهد که در بخش های پیشین نیز به آنها پرداختیم. طراحی سایت خشکبار میتواند امکان فروش خشکبار را در 24 ساعت شبانه روز برای شما فراهم آورد و از طرفی طراحی سایت خشکبار در تمامی روز های تعطیل میتواند به جای شما اقدام به فروش محصولات نماید و حتی زمانی که در حال تفریح و یا استراحت هستید، فروشگاه خود را باز نگاه دارید.

در طراحی سایت خشکبار چه نکاتی باید رعایت شود؟

  • ناوبری وب سایت کاربر پسند

مهمترین عنصر برای یک وب سایت خوب داشتن یک ناوبری کاربر پسند است. ممکن است شما بهترین محصولات یا خدمات را در بازار ارائه دهید، با این وجود، اگر بازدیدکنندگان یا مشتریان احتمالی نتوانند آنها را پیدا کنند، هیچ فایده ای ندارند. بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که مشتریان یک ناوبری آسان و روان وب سایت دارند؟ چیدمان وب سایت شما باید ساده و منظم باشد. علاوه بر این، یک برگه جستجو و ناوبری برجسته باید در بالای هر صفحه وب قرار گیرد. پیوندهای تمام صفحات اصلی وب سایت شما باید در برگه های ناوبری وجود داشته باشد.

  • طراحی وب سایت و چیدمان

طراحی و چیدمان وب چشم‌نواز برای وب‌سایت‌ها بسیار مهم است، شبیه به اهمیت تجارت جذاب برای فروشگاه ‌های فروش خشکبار. هنگامی که یک مشتری بالقوه وارد صفحه شما می شود، تنها 50 میلی ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیرد که آیا می خواهد به مرور وبسایت های دیگر پیشنهاد شده توسط گوگل ادامه دهد یا در وب سایت شما بماند. طراحی وب سایت باید مطابق با استراتژی برندسازی شما باشد تا لحظه ای که بازدیدکننده از وب سایت شما بازدید می کند. آنها باید بتوانند فوراً شرکت شما و ارزش های آن را درک کنند.

نکته مهم دیگری که در طراحی سایت خشکبار باید مورد توجه قرار گیرد، قابلیت استفاده از وب سایت است. اطمینان حاصل کنید که وب سایت کاربر پسند است و تجربه کاربری عالی را در اختیار مرورگرها قرار می دهد. بهترین چیز در مورد طراحی وب این است که هیچ محدودیتی وجود ندارد و می توانید هر طور که دوست دارید آزمایش و نوآوری کنید. پس از تحقیق در مورد علاقه و عدم پسند مشتریان خود، می توانید از تکنیک های نوآورانه مانند انیمیشن های غنی، تعاملات خرد طنز، منوهای مخفی، تایپوگرافی و غیره برای ایجاد تجربه کاربری عالی استفاده کنید.

  • طراحی واکنشگرا

در طول سال‌ها، افزایش تعداد کاربران تلفن همراه از کاربران رایانه پیشی گرفته است. با رشد روزافزون فناوری هوشمند، اینترنت در دستگاه‌های بزرگ‌تری مانند تلویزیون‌ها در دسترس‌تر خواهد بود. برای سرمایه گذاری در این بخش های پررونق بازار، بسیار مهم است که طراحی وب سایت ها نسبت به انواع دستگاه ها و فضای صفحه نمایش پاسخگو باشد.

  • تولید محتوا

محتوای موجود در وب سایت جزئیات مهمی را در مورد شرکت شما و خدمات آن ارائه می دهد. برای طراحی سایت خشکبار تاثیرگذار؛ باید اطمینان حاصل کنید که محتوای وب با استراتژی برندسازی شرکت شما مطابقت دارد. انجام تحقیقات بازار دقیق برای شناسایی و یافتن اصطلاحات یا کلماتی که توسط مخاطبان هدف برای جستجوی خدمات یا محصولات خاص استفاده می شود. محتوای با کیفیت خوب درک و ارتباط با وب سایت شما را برای کاربران آسان تر می کند.

  • CTA

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما مجهز به بیانیه های Call to Action یا CTA است. این بیانیه‌ها برای راهنمایی بازدیدکنندگان به سمت فعالیت‌هایی مفید هستند که برای انجام فعالیت‌هایی مانند انجام خرید آنلاین، استفاده از تخفیف، عضویت در خبرنامه یا ایمیل‌های تبلیغاتی شما و غیره مورد نیاز هستند.

هزینه طراحی سایت خشکبار چقدر است؟

عوامل بسیاری در تعیین هزینه طراحی سایت خشکبار موثر اند. در ادامه به بررسی برخی از عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه طراحی سایت خشکبار خواهیم پرداخت. یکی از بخش های مهم در طراحی سایت خشکبار، امکانات موجود در وبسایت است که با توجه به نیاز شما تعیین میشوند و البته اینکه وبسایت شما امکان پیاده سازی توسط یک cms  قدرتمند مانند وردپرس را دارد و یا خیر.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت فروشگاهی

در صورت امکان پیاده سازی توسط وردپرس از هزینه های شما کاسته خواهد شد چرا که وبسایت شما دیگر نیاز به کدنویسی چندانی نخواهد داشت. اما در صورتی که نیاز به طراحی سایت پوشاک خاص تر و با امکانات بیشتری دارید که در قالب وردپرس و دیگر CMS  نمیگنجد به نا چار باید به سراغ کد نویسی اختصاصی بروید که ممکن است برای شما هزینه هایی را در بر خواهد داشت. حجم وبسایت شما و البته گستردگی شاخته ها و مطالب آن نیز بر روی هزینه طراحی سایت خشکبار تاثیز گذار است. دامنه و هاست وبسایت شما نیز عناصری موثر اند.

خدمات گروه نبض نت برای طراحی سایت خشکبار

طراحی سایت خشکبار همانطور که پیشتر نیز ذکر کردیم یک گونه تخصص است که نیاز به تجربه دارد. گروه نبض نت با تجربه ای غنی از پروژه های کوچک و بزرگ امکان طراحی سایت خشکبار را به صورت تخصصی دارد و این اطمینان را به شما خواهد داد که وبسایت شما به صورت اختصاصی و مطابق با نوین ترین روش ها طراحی خواهد شد. از جمله خدمات طراحی سایت خشکبار نبض نت میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • طراحی ریسپانسیو ( واکنش گرا)
  • طراحی اختصاصی رابط کاربری وبسایت
  • طراحی اختصاصی قالب وبسایت
  • رعایت زیر ساخت های سئو
  • اتمام و تحویل به موقع طراحی سایت پزشکی
  • آشنایی کامل با تخصص ها و پیش نیاز های طراحی سایت پزشکی
  • طراحی نسخه دارک مود سایت
  • هم پوشانی لایه های ویسایت
  • استفاده از ویدئو و صدا
  • استفاده از تصاوریر خاص و هنری
  • تایپوگرافی خاص در طراحی سایت پزشکی
  • استفاده از المان های مختلف
  • و ...

نمونه کار طراحی سایت خشکبار

نمونه کار طراحی سایت خشکبار

نمونه کار طراحی سایت خشکبار

سخن پایانی

با طراحی سایت خشکبار میتوانید به سر تا سر نه تنها ایران بلکه جهان خشبکار خود را بفروشید! اما برای پیش از هر گونه اقدام برای افزایش فروش فروشگاه خود باید ابتدا طراحی سایت خشکبار را به اتمام رسانید. اگر تصمیم خود را برای طراحی سایت خشکبار گرفته اید همین الان با کارشناسان ما در نبض نت تماس بگیرید. اما اگر نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، برای طراحی سایت خشکبار میتوانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا پیشنهاداتی مطابق با بیزنس خود دریافت نمایید.

سفارش طراحی سایت در نبض نت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.