طراحی سایت مشاغل

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی

طراحی انواع سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی در نبض نت را با ما همراه باشید. کافی است برای سفارش با یکی از شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

pouria sadeghlou

نویسنده: پوریا صادق لو

سه شنبه, 12 مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱5:۰۰

0 دقیقه
زمان مطالعه
طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی شاید از آن نظر برای کسب و کار های صنعتی مورد توجه باشد که بتوانند برند خود را به رقبا و شرکا معرفی نمایند. حال که چندیست دنیای دیجیتال قدرت را به دست گرفته است، طراحی سایت صنعتی راه حلی ایده آل برای معرفی و مطرح شدن در نه تنها دنیای وب بلکه دنیای واقعی به شمار می آید و دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت بازاریابی سنتی نیست و به واسطه طراحی سایت صنعتی میتوانید به معرفی برند خود نه تنها به کل ایران بلکه کل جهانیان بپردازید.

دلیل اهمیت طراحی سایت صنعتی

تلاش های بازاریابی شما با وب سایت شما شروع و به پایان می رسد. وبسایت شما مکانی است که تمام اطلاعات صنعتی و پیام های بازاریابی خود را در آن متمرکز می کنید. این جایی است که مشتریان احتمالی می توانند برای آشنایی با کسب و کار شما مراجعه کنند. و این جایی است که تمام تلاش های بازاریابی دیگر شما باید مشتریان علاقه مند را هدایت کند. قبل از اینکه یک کارت ویزیت چاپ کنید یا برای تبلیغات کسب و کار خود هزینه نمایید، یک وب سایت طراحی کنید کنید. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از وب سایت خود به عنوان ابزاری برای تمام اقدامات تبلیغاتی خود استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت پوشاک

کنترل جلوه دیجیتال برند خود را در دست بگیرید

وقتی وب سایت خود را دریافت می کنید، کنترل بسیار بیشتری خواهید داشت. نه تنها به شما خانه ای آنلاین می دهد، بلکه به شما بستری می دهد تا به مشتریان احتمالی درباره کسب و کار خود بگویید: چه کاری انجام می دهید، چرا آن را انجام می دهید و چه کسی هستید. به جای تکیه بر شخص دیگری برای گفتن کسب‌وکارتان به دیگران، می‌توانید روایت را چارچوب‌ بندی کنید و خودتان یک وب‌سایت موفق بسازید. از نظر ایجاد و برقراری ارتباط با برند شما، طراحی سایت صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

تمام اطلاعات مهم صنعتی خود را در یک مکان قرار دهید

وب سایت خود را برای کسب و کار محلی به منبعی مفید تبدیل کنید تا مشتریان بتوانند از سایت شما بازدید کنند تا تمام جزئیات مورد نیاز خود را در مورد شرکت شما دریافت کنند. اطلاعاتی مانند:

  • نشانی شما
  • شماره تلفن شما
  • فرم تماس یا آدرس ایمیل تماس
  • منو یا لیست خدمات
  • قیمت
  • تبلیغات ویژه
  • مناسبت ها

یک مقصد نهایی برای اقدامات بازاریابی خود ایجاد کنید

هنگامی که یک وب سایت کسب و کار می سازید، برای همه پیام های بازاریابی دیگر خود نقطه پایانی دارید. تبلیغات رادیویی تولید می کنید؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر در وب سایت خود، آن را با یک CTA پایان دهید. بروشورهایی برای پخش یک رویداد ایجاد می کنید؟ URL وب سایت خود را اضافه کنید تا افراد بتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شما از سایت شما بازدید کنند.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت کلیدسازی

مهم ترین مزایای طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی مزایایی را به همراه دارد که میتواند به سادگی کسب و کار شما را دگرگون سازد. باور ندارید؟ در ادامه با ما همراه باشید.

یک وب سایت دروازه ورود به برند شماست.

شما مالک آن هستید، آن را کنترل می کنید و می توانید از آن برای حمایت از سایر تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید. یک وب سایت می خواهید، اما ترجیح می دهید یک حرفه ای این سایت را برای شما ایجاد کند؟ خدمات طراحی وب سایت نبض نت تیمی از متخصصان طراحی سایت صنعتی را در اختیار شما قرار می دهد. شما در کمترین زمان یک وب سایت زیبا و موثر خواهید داشت.

طراحی سایت صنعتی محصولات یا خدمات شما را تبلیغ و به فروش می رساند

طراحی سایت صنعتی برای کسب و کار محلی می تواند به عنوان یک بروشور دیجیتال عمل کند و اطلاعات به روز در مورد پیشنهادات شما را به اشتراک بگذارد و همچنین یک ابزار فروش مستقیم. این یک کارمند فروش 24 ساعته است که می تواند حتی زمانی که کسب و کار شما از نظر فنی بسته است، فروش انجام دهد.

به‌علاوه، می‌توانید اطلاعات را در زمان واقعی به‌روزرسانی کنید. بدون انتظار یا پرداخت هزینه برای مواد چاپی جدید. علاوه بر افزودن فهرست یا منوی محصولات ساده، موارد بیشتری را به طراحی سایت صنعتی خود اضافه کنید تا به فروش شما کمک کند. با افزودن عناصر زیر از وب سایت خود برای تجارت محلی به عنوان یک سیستم پشتیبانی فروش استفاده کنید.

فروشگاه آنلاین

وقتی وب سایت شما دارای یک بخش فروشگاهی است، در واقع می توانید تجارت و صنعت خود را مستقیماً از سایت خود انجام دهید. مشتریان می توانند از وب سایت شما بازدید کنند و مستقیماً از برند شما خرید کنند. هم به عنوان ابزار بازاریابی و هم به عنوان ابزار فروش عمل می کند. یک سایت فروشگاهی با عناصر زیر راه اندازی کنید تا مشتریان بتوانند محصولات شما را مستقیماً از سایت شما خریداری کنند.

  • فرایند پرداخت
  • مدیریت موجودی
  • راه حل حمل و نقل
  • امنیت سایت SSL))
  • قابلیت جستجو
  • گزارش و تحلیل
  • نظرات مشتریان
  • صفحه تماس
  • سوالات متداول

افزودن این عناصر به یک وب سایت و بهره مندی از مزایای یک پلت فرم فروشگاهی آنلاین، گران یا دشوار نیست.

امکانات و خدمات طراحی سایت صنعتی

امکانات و خدمات ارائه شده در طراحی سایت صنعتی کاملا به وبسایت شما وابسته است و نیاز است که خدمات مورد نیاز شما مورد بررسی قرار گیرد. اما برخی خدمات طراحی سایت صنعتی را ذکر نموده ایم که در همه وبسایت های ما رعایت خواهد شد و البته تنها گوشه ای از خدمات ما در طراحی سایت صنعتی است.

  • طرح های زیرکانه

وب سایت شما به گونه ای حرفه ای طراحی می شود که بازدیدکنندگان را جذب کند و در همه دستگاه ها ظاهر شیک و حرفه ای داشته باشد

  • مطالب مجاب کننده

متخصص محتوا ‌نویسی ما محتوای جذاب و اصلی را برای شما می‌نویسد که برای تشویق تبدیل و متناسب با صنعت شما طراحی شده است تا به شما نتایجی بدهد.

  • بنرها و پاپ آپ های شخصی سازی شده

از ثبت ‌نام ‌های ایمیلی بیشتر، ارتقای فروش، و دریافت اطلاعات مهمی که منجر به تبدیل‌های بیشتر می‌شود، سود خواهید برد.

  • پشتیبانی کامل از خدمات

از به‌روزرسانی‌های منظم گرفته تا پشتیبانی فنی، تیم کارشناسان ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهند.

در طراحی سایت صنعتی چه نکاتی باید رعایت شود؟

طراحی سایت صنعتی نیازمند رعایت برخی نکات است که طراح باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد. در ادامه به بررسی برخی از این نکات پرداخته ایم.

تقویم رزرو آنلاین

اگر محصولی برای فروش ندارید و یک کسب و کار مبتنی بر خدمات هستید، یک وب سایت همچنین می تواند به مشتریان کمک کند تا گام بعدی را به سمت تجارت با شما بردارند و به آنها اجازه می دهد یک قرار ملاقات، رزرو میز و غیره را تعیین کنند. مشتریان راحتی را دوست دارند و از پخش تماس هنگام برنامه ریزی قرار متنفرند. وب سایت مناسب برای کسب و کار صنعتی  فرآیند برنامه ریزی را هم برای شما و هم برای مشتریانتان آسان می کند.

نمونه کارها

بسیاری از مشتریان قبل از اینکه بخواهند با شما تجارت کنند (مخصوصاً برای پروژه های گران قیمت یا دقیق) می خواهند تا آنجا که می توانند اطلاعات بیشتری در مورد یک کسب و کار جمع آوری کنند. می توانید از طراحی سایت صنعتی خود برای کمک به مشتریان برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود با افزودن نمونه کارها به سایت خود استفاده کنید که شامل مطالعات موردی و عکس های پروژه های گذشته شما می شود. به عنوان مثال، یک شرکت ساختمانی می‌تواند از یک وب‌سایت برای گنجاندن چند مرحله تصویری از عکس‌های قبل و بعد از یکی از پروژه‌های بزرگ یا گسترده خود استفاده کند. این ویدیوها را می توان با دوربین دیجیتالی عکسبرداری کرد و به سرعت در سایت آنها آپلود کرد و راهی عالی برای نشان دادن توانایی های کسب و کار به مشتریان ارائه می دهد.

صفحه درباره ما

در تلاش برای به دست آوردن دانش قبل از اینکه تصمیم بگیرند با شما تجارت کنند، بسیاری از مشتریان به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه کسب و کار شما چیست و چه کسی پشت آن است، هستند. طراحی سایت صنعتی شما برای کسب‌وکار محلی می‌تواند با اضافه کردن یک صفحه درباره ما که کسب‌وکار، ارزش‌های برند، پیشنهادهای فروش منحصر به فرد و بیانیه مأموریت شما را معرفی می‌کند، به این امر کمک کند. به عنوان مثال، طراحی سایت صنعتی یک کسب و کار ممکن است به مشتریان آینده‌نگر درباره انگیزه‌های آنها و آنچه می‌خواهند با کسب و کار خود به انجام برسانند، بگوید. می‌تواند پیشینه آنها را مورد بحث قرار دهد. جایی که آنها کسب و کار را شروع مرده اند، موفقیت های خاص، تخصص ها، و غیره، و شامل تصاویر با کیفیت بالا یا یک ویدیو برای کمک به کسب و کار های علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر باشد.

وبلاگ فعال

وبلاگ راه دیگری است که به مشتریان و بازدید کنندگان بعد از طراحی سایت صنعتی اجازه می دهد شما (و محصولات و خدمات شما) را بشناسند. شما می توانید طیف وسیعی از محتوا را به اشتراک بگذارید که نشان دهنده تخصص شما در صنعت شما باشد، چگونه از محصولات خود بیشترین بهره را ببرید و یا ایده های پشت محصولات و خدمات خود را نشان دهید. به علاوه، داشتن یک وبلاگ با محتوای روزانه جدید می تواند رتبه جستجوی شما را افزایش دهد.

 کسب اطلاعات بیشتر: طراحی سایت صنایع شیمیایی

هزینه طراحی سایت صنعتی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت نبض نت

قیمت طراحی سایت نبض نت

عوامل بسیاری در تعیین هزینه طراحی سایت صنعتی موثر اند. در ادامه به بررسی برخی از عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه طراحی سایت صنعتی خواهیم پرداخت. یکی از بخش های مهم در طراحی سایت صنعتی ، امکانات موجود در وبسایت است که با توجه به نیاز شما تعیین میشوند و البته اینکه وبسایت شما امکان پیاده سازی توسط یک cms  قدرتمند مانند وردپرس را دارد و یا خیر. در صورت امکان پیاده سازی توسط ورد پرس از هزینه های شما کاسته خواهد شد چرا که وبسایت شما دیگر نیاز به کدنویسی چندانی نخواهد داشت. اما در صورتی که نیاز به طراحی سایت پوشاک خاص تر و با امکانات بیشتری دارید که در قالب وردپرس و دیگر CMS  نمیگنجد به نا چار باید به سراغ کد نویسی اختصاصی بروید که ممکن است برای شما هزینه هایی را در بر خواهد داشت. حجم وبسایت شما و البته گستردگی شاخته ها و مطالب آن نیز بر روی هزینه طراحی سایت صنعتی تاثیز گذار است. دامنه و هاست وبسایت شما نیز عناصری موثر اند.

خدمات گروه نبض نت برای طراحی سایت صنعتی

مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

طراحی سایت صنعتی همانطور که پیشتر نیز ذکر کردیم یک گونه تخصص است که نیاز به تجربه دارد. گروه نبض نت با تجربه ای غنی از پروژه های کوچک و بزرگ امکان طراحی سایت صنعتی را به صورت تخصصی دارد و این اطمینان را به شما خواهد داد که وبسایت شما به صورت اختصاصی و مطابق با نوین ترین روش ها طراحی خواهد شد. از جمله خدمات طراحی سایت صنعتی نبض نت میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • طراحی ریسپانسیو ( واکنش گرا)
  • طراحی اختصاصی رابط کاربری وبسایت
  • طراحی اختصاصی قالب وبسایت
  • رعایت زیر ساخت های سئو
  • اتمام و تحویل به موقع طراحی سایت پزشکی
  • آشنایی کامل با تخصص ها و پیش نیاز های طراحی سایت پزشکی
  • طراحی نسخه دارک مود سایت
  • هم پوشانی لایه های ویسایت
  • استفاده از ویدئو و صدا
  • استفاده از تصاوریر خاص و هنری
  • تایپوگرافی خاص در طراحی سایت پزشکی
  • استفاده از المان های مختلف
  • و ...

نتیجه گیری

حال که به خوبی با طراحی سایت صنعتی آشنا شده اید، میدانید که برای کسب و کار صنعتی شما وجود یک وبسایت مناسب حیاتیست. چه بهتر که طراحی سایت صنعتی شما توسط یک شرکت ماهر و با انگیزه، خلاق و البته متخصص صورت پذیرد تا از هر جهت بی نقص و سر تر از تمامی رقبای شما باشد؟ اگر تصمیم نهاایی خود را گرفتید همین الان جهت طراحی سایت صنعتی خود با کارشناسان ما در نبض نت تماس بگیرید و یا اگر همچنان در رابطه با طراحی سایت صنعتی مردد هستید میتوانید جهت راهنمایی با ما تماس حاصل فرمایید.

[toc]
سفارش طراحی سایت در نبض نت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.