طراحی سایت استان ها

طراحی سایت در ارومیه

طراحی سایت در ارومیه

طراحی انواع وب سایت در ارومیه

طراحی سایت در ارومیه را با ما دنبال کنید. بهترین نمونه کارها برای رشد کسب کار شما در ایران و جهان

pouria sadeghlou

نویسنده: پوریا صادق لو

چهار شنبه, ۱8 خرداد ۱۴۰۱ ساعت 22:۰۰

0 دقیقه
زمان مطالعه
طراحی سایت در ارومیه

امروزه فروش اینترنتی بخش عمده ای از فروش بزرگترین فروشگاه های دنیا را به خود اختصاص داده است. ارومیه نیز از دایره عقب نمانده و نیاز به طراحی سایت در ارومیه دارد. امتیازاتی خرید غیر حضوری و اینترنتی برای خریداران و فروشندگان می دهد باعث شده بسیاری از کسب و کارها به این مسیر روی بیاورند. شاید در نگاه اول طراحی سایت در ارومیه و ایجاد یک کسب و کار اینترنتی نیاز به بودجه و سرمایه فراوانی داشته باشد. و این احتمال وجود دارد که در ادامه کار سایت مورد نظر نتواند انتظارات یک خریداری را برطرف کند و در نتیجه خرید از سایت کاهش یافته می تواند ضرر مالی را به همراه داشته باشد.

اما راه حل چیست؟ شرکت نبض نت یکی از شرکت های طراحی سایت در ارومیه می باشد که با بهترین امکانات نرم افزاری و سخت افزای توانسته است حرف اول را در طراحی سایت در ارومیه بزند.

شاید تصور کنید که نیازی به طراحی سایت در ارومیه ندارید و با یک فروشگاه حضوری نیز می توانید کسب درآمد داشته باشید. این حرف شاید برای چندین سال پیش که هنوز خبری از پیشرفت در تکنولوژی نبود نیازی به داشتن یک وب سایت اینترنتی نبود. اما این روزها کمتر کسی را می شناسید که به اینترنت دسترسی نداشته باشد و با فضای مجازی اشنا نباشد. شاید در ماه های ابتدای روی کار آمدن اینترنت، تنها یک سرگرمی محسوب می شد اما این روزها یکی از قطب های اصلی خرید و فروش می باشد و بسیاری از کسب و کارها حتی به صورت اینترنتی شکل گرفته است. به همین دلیل نیاز به طراحی سایت در ارومیه نیز احساس می شود تا از تغییرات به دور نباشد.

مطالب بیشتر: طراحی سایت در تبریز

دلیل اهمیت طراحی سایت در ارومیه

اهمیت طراحی سایت

اهمیت طراحی سایت

منظور از طراحی سایت در ارومیه همان وب سایت هایی می باشد که در اینترنت نمایش داده می شود. راه اندازی یک وب سایت جدید یکی از چالش ها برای بسیاری از صاحبین مشاغل می باشد. برای اینکه بتوانید شرکت مورد نظر خود را برای طراحی سایت در ارومیه انتخاب کنید می بایست نکات بسیار زیادی را در نظر بگیرد. یکی از دلایلی که باعث شد کاربران به سمت خرید اینترنتی روی بیاورند حضور کرونا بود که باعث شد بسیاری از افراد از خانه خارج نشوند و مایحتاج خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

حال که سه سال از حضور کرونا می گذرد خرید اینترنتی و دریافت خدمات اینترنتی در میان مردم جای افتاده و ترجیح می دهند که تمامی نیازهای خود را به صورت اینترنتی برطرف کنند. همین یک دلیل کافیست تا به اهمیت طراحی سایت در ارومیه پی ببرید. چرا که پس از کرونا بسیاری از مشاغل به سمت فروش اینترنتی روی آورده اند و همان فضای رقابتی فیزیکی به فضای مجازی کشانده شده است. البته با این تفاوت که این بار رقبای شما تنها فروشگاه های اطراف شما نمی باشند، بلکه تمامی فروشندگان هم صنف شما در سطح کشور یکی از رقبای شما محسوب می شود.

روزانه چند ساعت فروشگاه شما باز است و چند نفر به فروشگاه شما مراجعه می کنند؟ حتما می دانید که زمان باز بودن فروشگاه به تایم های خاصی محدود است و در تمامی ساعات شبانه روز شما در حال ارائه خدمات نمی باشید. حال تصور کنید فروشگاهی داشته باشید که به صورت شبانه روزی باز باشد و مشتریان از آن دیدن کنند. طراحی سایت در ارومیه و داشتن یک فروشگاه و یا شرکت اینترنتی به این صورت است که شما شبانه روز می توانید محصولات خود را بفروشید و یا اینکه خدمات خود را ارائه دهید.

با طراحی سایت در ارومیه به راحتی می توانید مشتریان بیشتری جذب کرده و فروش خود را افزایش دهید. از دیگر مزایای طراحی سایت در ارومیه می توان به موارد زیر اشاره داشت. همین چند مورد نیز کافیست تا به اهمیت طراحی سایت در ارومیه پی ببرید و هرچه سریع تر برای مشاوره با یک شرکت معتبر اقدام کنید. در این راستا می توانید از مشاوره رایگان مجموعه نبض نت بهره ببرید.

• شناخت بیشتر کسب و کار شما توسط کاربران
• معرفی کسب و کارتان بدون محدودیت جغرافیایی
• کسب درآمد و معرفی کسب و کارتان بدون محدودیت زمانی
• کسب اعتبار و جلب اعتماد مشتریان
• برند سازی کسب و کارتان
• فروش آنلاین
• بالا رفتن سرعت پیشرفت در کار

مطالعه بیشتر: طراحی سایت در اردبیل

مهم ترین مزایای طراحی سایت در ارومیه

  • با طراحی سایت در ارومیه می توانید به راحتی محصولات خود را به فروش برسانید و به صورت آنلاین سفارشات خود را دریافت کنید.
  • بسیاری از مردم ارومیه به اینترنت متصل هستند و علاقه مند به خرید اینترنتی و یا دریافت خدمات اینترنتی می باشد.
  • طراحی سایت در ارومیه باعث می شود که سایت شما توسط افراد سرتاسر جهان دیده شود و سرمایه گذاران خارجی نیز جذب کسب و کار شما شوند.
  • طراحی سایت در ارومیه می تواند باعث رقابت شما با فروشگاه های معتبر در کشور افغانستان باشد.
  • کسب و کار شما می تواند بدون محدودیت مرزی در سراسر جهان دیده شود.

امکانات و خدمات طراحی سایت در ارومیه

مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

هر وب سایتی پس از طراحی می بایست امکاناتی را در اختیار مشتری خود قرار دهد. طراحی سایت در ارومیه نیز از همین قبیل می باشد و برای شروع کار باید حرفی برای گفتن داشته باشد. در این راستا مجموعه نبض نت خدماتی را در طراحی وب سایت های خود ارائه می دهند که موجب راحتی کاربر می باشد. لازم به ذکر است که هر  سایتی برای اهداف خاصی طراحی می شود و امکانات و ویژگی های آن باهم متفاوت است. اما در حالت کلی می توان به برخی از امکانات عمومی هر وب سایتی به صورت زیر اشاره داشت:

سفارش گیری آنلاین: اگر وب سایت شما فروشگاهی می باشد لازم است که دارای یک درگاه بانکی باشد و به صورت انلاین بتواند سفارشات مشتری را ثبت کند. بدین ترتیب مشتری به راحتی می تواند از فروشگاه اینترنتی خرید کند.

گالری تصاویر: یکی از مهم ترین مسائل در طراحی سایت در ارومیه گالری می باشد. مشتری از نزدیک اجناس خریداری شده را لمس نمی کند و تنها از روی عکس تصاویر تصمیم به خرید می کند. بنابراین لازم است که تصاویری که برای محصولات قرار می دهید دارای کیفیت مناسب و حجم کم جهت دانلود باشند.

نقشه گوگل: یکی از بهترین راه هایی که فروشنده می تواند اعتماد مشتری را جلب کند داشتن یک فضای فیزیکی برای فروش می باشد. مشتری به طور ناخودآگاه با دیدن آدرس و نقشه گوگل به فروشنده اعتماد کرده و به این ترتیب می تواند با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کند.

در این میان برخی دیگر از امکانات و خدمات برای طراحی سایت در ارومیه وجود دارد که بنا به خواسته کارفرما درج می گردد. ای امکانات به شرح زیر می باشد:

  • امکان قرار دادن تاریخچه ی شرکت و یا کسب وکارتان
  • نظرسنجی درباره ی محصولات و خدماتتان
  • آموزش به صورت ویدئو و تصویر
  • مقالات آموزشی درباره محصولات و خدماتتان
  • قرار دادن رزومه کاری و معرفی شما به مخاطب
  • قرار دادن حساب کاربری برای کاربران در صورت نیاز
  • ایجاد فضای مناسب برای مشاوره ی آنلاین به کاربر
  • قرار دادن نمونه کارهای شما در سایت
  • امکان جستجو در سایت برای پیدا کردن سریع و آسان مطالب و محصولات
  • امکان ثبت نام آنلاین با توجه به نوع سایت و کسب و کارتان
  • معرفی محصولات و مواد تشکیل دهنده ی آن و یا خدمات کسب و کارتان
  • امکان برقراری ارتباط
  • خرید آنلاین

در طراحی سایت در ارومیه چه نکاتی باید رعایت شود؟

در این بخش به برخی از نکات مهم  طراحی سایت در ارومیه اشاره ای خواهیم داشت. برای اینکه یک وب سایت کارکرد بهتری داشته باشد می بایست برخی از نکات در آن رعایت شود تا از نظر گوگل یک وب سایت مناسب برای نمایش در صفحات اول باشد. برخی از شرایط به شرح زیر می باشد.

1. سازگار با موبایل

حتما شما نیز می دانید که این روزها بیش از 70 درصد سرچ ها از طریق تلفن همراه صورت می پذیرد. کمتر کسی برای سرچ از کامپیوتر استفاده می کند به همین دلیل طراحی سایت در ارومیه می بایست به گونه ای باشد که در تمامی نمایشگرها درست نشان داده شود و به اصطلاح بهم نریزد. با نبض نت می توانید یک طراحی بی عیب و نقص را تجربه کنید.

2. بهینه سازی طراحی سایت

اگر قصد کسب درآمد از وب سایت خود را دارید بهتر است وب سایت خود را به وب سایتی پر بازدید تبدیل نمایید. برای این منظور بهتر است تا بهینه ساززی سایت و یئو آن را جدی بگیرید. سئو سایت به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که به کمک آن ها می توانید رتبه ی وب سایت خود را افزایش داده و از این طریق باعث افزایش بازدید وب سایت خود شوید و کاربران و بازدید کنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب نمایید.

3. طراحی سایت در ارومیه بر اساس اصول سئو:

از همان لحظه ای که اقدام به طراحی سایت در ارومیه می کنید، سئو آن نیز شروع می شود. سئو تنها تولید محتوا نمی باشد بلکه می بایست بستر برخی از نکات فنی نیز برای آن آماده باشد. در این حالت موتورهای جستجو ساده تر می توانند وب سایت شما را بررسی کنند. طراحی بر اساس اصول سئو بهینه سازی سایت را ساده تر می کند و هزینه کمتری برای سئو سایت پرداخت می کنید.

به عبارتی دیگر اگر فردی که به دنبال وب سایت کسب و کار شما می باشد کلمه ای در ارتباط با کسب و کار شما را سرچ کند می تواند سایت شما را در صفحات اول نتایج گوگل مشاهده نماید. علاوه بر سئو سایت وب سایتتان باید سرعت بارگذاری بالایی نیز داشته باشد این بدان معنا می باشد که اگر کاربری به وب سایت شما مراجعه کرد وب سایت برای او سریع بالا بیاید و او قادر به مشاهده ی وب سایت باشد.

بهترین قالب های طراحی سایت در ارومیه

انتخاب یک قالب حرفه ای برای سفارش و طراحی سایت در ارومیه به عملکرد خوب و جذب مخاطب هدف سایت شما بسیار کمک می کند؛ در واقع یکی از ضروری ترین قدم ها برای طراحی سایت، تعیین کردن یک قالب بی نقص برای مدیریت هر چه بهتر سایتتان است. اما قبل از آن باید مشخص شود تا سایت شما چیست و چه امکانات و خدماتی را دارا می باشد و سپس مطابق آن با مشورت طراحان سایت نبض نت قالب مناسب آن انتخاب خواهد شد.

هزینه طراحی سایت در ارومیه

قیمت طراحی سایت نبض نت

قیمت طراحی سایت نبض نت

ارزش گذاری طراحی یک وب سایت فاکتور های زیادی را دارد چندین بار در جاهای مختلف ارومیه مشاهده شده است که کافی نت ! پست بانک ! مرکز پخش مدیا ! نیز در حال ارائه خدمات طراحی سایت هستند. با صدای بلند باید گفت طراحی وب سایت یک کار تخصصی هست که باید یک متخصص آن را انجام دهد.

به جرات می توان گفت در این سال های فعالیت ده ها و یا بیشتر از کسب کارهای را در ارومیه دیده ایم که با عدم سرمایه گذاری درست در حوزه کسب و کار آنلاین گوی رقابت را به سایر کسب کارها در شهرهای دیگر واگذار کرده اند.

با توجه اینکه انجمن گرافیک استان و انجمن گرافیک ایران نرخ های را تعیین کرده اند ولی لزوم قیمت یک طراحی سایت در ارومیه با توجه به امکانات و خدماتی که شما نیاز دارید سنجیده می شود. و نمی توان نرخ مشخصی برای طراحی یک وب سایت در نظر گرفت . ولی شما می توانید همه روز با تماس با نبض نت ارتباط قیمت وب سایتی خود را با توجه به نیازی های خودتا برآورد کنید.

خدمات گروه نبض نت برای طراحی سایت در ارومیه

  1. یکی از مهم ترین خدماتی که مجموعه نبض نت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد رعایت اصول سئو یا بهینه سازی سایت کسب و کار شما است، موضوعی که در طراحی سایت در ارومیه از اهمیت بالایی برخوردار است دیده شدن سایت و هم چنین افزایش درآمد می باشد، با استفاده از اصول سئو رتبه ی سایت شما بالاتر می رود که این امر موجب افزایش بازدید کننده خواهد شد. به عبارت دیگر وقتی کاربر در اینترنت سایت کسب و کار شما یا حتی کلماتی مربوط به آن را سرچ کند وب سایت شما در صفحات اول نتایج گوگل نمایان خواهد شد، در نتیجه میزان بازدید سایت بالاتر خواهد رفت همچنین از دیگر مزایای استفاده از سئو، بالا بردن سرعت سایت نیز می باشد.
  2. طراحی سایت در ارومیه بر اساس سلیقه کاربر و هم چنین استفاده راحت از آن
  3. امکان ایجاد اپ موبایل
  4. تولید محتوا یکی از موارد مهم در طراحی سایت در ارومیه می باشد که داشتن محتوای مفید و کاربردی باعث جذب مخاطب بیشتر نیز خواهد شد. از دیگر خدمات مجموعه نبض نت تولید محتوا می باشد که ما با در نظر گرفتن موضوع سایت و شناخت مخاطب بهترین تولید محتوا را برای سایت شما ایجاد می کنیم.
[toc]
سفارش طراحی سایت در نبض نت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.