طراحی سایت بین المللی

طراحی سایت در اکراین

طراحی سایت در اکراین

طراحی انواع سایت در اکراین

طراحی سایت در اکراین یکی از خدماتی است که در گروه نبض نت ارائه می شود.

pouria sadeghlou

نویسنده: پوریا صادق لو

دو شنبه, 13 تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱6:۰۰

0 دقیقه
زمان مطالعه
طراحی سایت در اکراین

طراحی سایت در اکراین یکی از راه های ارتقاع کسب و کار به شمار میرود. شاید نیاز داشته باشید که کسب و کار خود را بهبود ببخشید. بگذارید صادق باشم! بدون حضور آنلاین هیچ کسب و کاری امکان ابقا نخواهد داشت. چرا که امروزه ابقای کسب و کار شما در گرو طراحی سایت در اکراین است.  

دلیل اهمیت طراحی سایت در اکراین

طراحی سایت در اکراین برای کسب و کار شما چه اهمیتی میتواند داشته باشد؟ با طراحی سایت در اکراین به چه چیزی دست خواهید یافت. این بخش را از دست ندهید تا اهمیت طراحی سایت در اکراین را درک نمایید.

  • طراحی سایت در اکراین می تواند به شما در بازاریابی و رشد کسب و کارتان 24 ساعته کمک کند

رقابت شما حضور آنلاین دارد و شما نیز باید حضور داشته باشید. با یک وب سایت هدفمند، آگاهی از برند خود را افزایش دهید. ترافیک هدفمند را برای خرید محصولات/خدمات خود جذب کنید. داشتن یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که کسب و کار خود را به صورت آنلاین و 24 ساعته بازاریابی کنید. راه های مختلفی برای بازاریابی آنلاین وب سایت و کسب و کار شما وجود دارد. اجرای استراتژی های دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا به مخاطبان هدف خود برسید.

شما قادر خواهید بود با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و نرخ تبدیل را افزایش دهید. این یک راه خوب برای ایجاد یک نام تجاری، و ایجاد یک دنبال کننده وفادار و هدفمند است. همچنین اگر طراحی سایت در اکراین ننموده اید، ترافیک آنلاین را از دست می دهید. و ترافیکی که اطلاعات بازدیدکنندگان سایت را جذب می کند ارزشمند است. می تواند منجر به درک عمیق مخاطب شود. شما می توانید با مشتریان احتمالی، بازدید کننده ها و مشتریان ارتباط برقرار کنید. این بازاریابی ایمیلی است: فرآیند تبدیل.

  • وب سایت شما می تواند به کسب و کار شما در جذب مشتری کمک کند.

92 درصد از جستجوگران مشاغل را در صفحه اول نتایج جستجوی محلی انتخاب می کنند. هر کسب و کاری دوست دارد در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود. اهمیت آن را دست کم نگیرید هرچه نتایج جستجوی صفحه اول پایین تر باشد، نرخ کلیک کاهش می یابد. اکثر مردم روی یکی از سه نتیجه ارگانیک برتر کلیک می کنند. جستجوی دسکتاپ گوگل برای موقعیت اول دارای نرخ کلیک در حدود 35٪ است. رتبه بندی در صفحه اول گوگل برای یک کلمه کلیدی مرتبط با ارزش است. این به کسب و کار شما کمک می کند تا بدون نیاز به پرداخت هزینه، مشتری ها را جذب کند. این یک معدن طلاست به عنوان یک دارایی نامشهود به کسب و کار شما ارزش می افزاید.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت فروشگاه فرش

مهم ترین مزایای طراحی سایت در اکراین

اگر همچنان مزیت طراحی سایت را درک ننموده اید در ادامه مقاله طراحی سایت در اکراین به برخی از مهم ترین مزایای طراحی سایت در اکراین پرداخته ایم.

  • وب سایت شما جایی است که مشتریان می توانند درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند

حدود 90 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت ابتدا به دنبال صفحه محصولات / خدمات یک شرکت می گردند. سپس سایر بخش های سایت مرور می شوند. این فضای شما برای ارائه نقطه تمایز محصولات/خدمات شماست. ارتباط بهتری با بازار هدف خود ایجاد کنید. خود را به عنوان یک متخصص تثبیت کنید. بدون وب سایت، مشتریان می توانند به رقابت بروند. این حیاتی است که کسب و کار خود را به عنوان مرجع صنعت قرار دهید. اطلاعات کسب و کار باید به راحتی در وب سایت شما پیدا شود. می توانید تماس های پشتیبانی را کاهش دهید و رضایت مشتری را بهبود بخشید.

  • وب سایت شما به شما این امکان را می دهد که یک دارایی داشته باشید نه آن را اجاره کنید

فیس بوک توسط بسیاری از مشاغل برای ایجاد حضور آنلاین "اجاره" شده است. شما در کل پلت فرم آنها خرید کرده اید. تو مالک چیزی نیستی حضور آنلاین شما می‌تواند یک شبه ناپدید شود.

همراه با فالوورها و لایک‌هایی که رشد کرده‌اید. همین مفهوم در مورد سازندگان وب سایت محبوب مانند Wix نیز صدق می کند. با Wix، شما ملک خود را «اجاره» می‌کنید، نه مالکیت آن. شما در پلت فرم آنها خرید کرده اید. اگر هزینه های خود را افزایش دهند، نمی توانید وب سایت خود را به جای دیگری ببرید. Wix قالب‌های زیبایی ارائه می‌دهد، اما زمانی که یک الگو را انتخاب می‌کنید، نمی‌توانید آن را تغییر دهید.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت در ژاپن

نه چندان ایده‌آل با تقاضاهای همیشه در حال تغییر دنیای آنلاین. وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت است. 30 درصد وب از وردپرس استفاده می کند. Wix و امثال آن کمتر از 1% هستند. یادگیری و درک وردپرس بسیار ارزشمندتر است. شما می توانید به راحتی کمک مورد نیاز خود را دریافت کنید. این منبع باز است، به این معنی که هیچ کس مالک وردپرس (نرم افزار رایگان) نیست. دارای یک موضوع (طراحی) و اکوسیستم پلاگین (عملکردی) عظیم است.

وردپرس احساس امنیت بهتری را ارائه می دهد. برای دراز مدت بهتر است. گزینه ها و کنترل بسیار برتر از سایر سازندگان وب سایت است. این یک راه حل کامل است که در طول زمان گسترش می یابد و افزایش می یابد.

امکانات و خدمات طراحی سایت در اکراین

امکانات و خدمات ارائه شده در طراحی سایت در اکراین کاملا به وبسایت شما وابسته است و نیاز است که خدمات مورد نیاز شما مورد بررسی قرار گیرد. اما برخی خدمات طراحی سایت در اکراین را ذکر نموده ایم که در همه وبسایت های ما رعایت خواهد شد و البته تنها گوشه ای از خدمات ما در طراحی سایت در اکراین است.

  • طرح های زیرکانه

وب سایت شما به گونه ای حرفه ای طراحی می شود که بازدیدکنندگان را جذب کند و در همه دستگاه ها ظاهر شیک و حرفه ای داشته باشد

  • مطالب مجاب کننده

متخصص محتوا ‌نویسی ما محتوای جذاب و اصلی را برای شما می‌نویسد که برای تشویق تبدیل و متناسب با صنعت شما طراحی شده است تا به شما نتایجی بدهد.

  • بنرها و پاپ آپ های شخصی سازی شده

از ثبت ‌نام ‌های ایمیلی بیشتر، ارتقای فروش، و دریافت اطلاعات مهمی که منجر به تبدیل‌های بیشتر می‌شود، سود خواهید برد.

  • پشتیبانی کامل از خدمات

از به‌روزرسانی‌های منظم گرفته تا پشتیبانی فنی، تیم کارشناسان ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهند.

در طراحی سایت در اکراین چه نکاتی باید رعایت شود؟

چه یک عکاس باشید، چه صاحب یک فروشگاه سخت افزاری یا نوع دیگری از کسب و کار کوچک هستید، یک وب سایت عالی برای موفقیت شرکت شما ضروری است. به عنوان یک وب مستر که روی ساخت یا بازاریابی بیش از 100 وب سایت کسب و کار کوچک کار کرده است، می دانیم که برای ایجاد وب سایت های تجاری عالی و جذاب چه چیزی لازم است

  • توضیح واضحی از کسب و کار خود را به صورت برجسته نمایش دهید

مهم است که بلافاصله به مردم اطلاع دهید که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید تا هنگام بازدید از وب سایت کسب و کار کوچک شما احساس سردرگمی نکنند. اطمینان حاصل کنید که بنر اصلی صفحه اصلی شما (همچنین به عنوان "تصویر قهرمان" شناخته می شود) و بنرهای بعدی بازنمایی بصری خدمات شما هستند، و همچنین دارای یک تار متن مقدماتی در بالای صفحه است که توصیف می کند شما چه کسی هستید و چه می کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که هر دو منوی پیمایش اصلی و پاورقی شما دارای پیوندهای صفحه «درباره ما» هستند که به راحتی قابل دسترسی هستند تا افراد بتوانند روی آنها کلیک کنند و درباره کسب و کار شما بیشتر مطالعه کنند.

  • بهترین سیستم مدیریت محتوا را پیاده سازی کنید

سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک برنامه یا برنامه نرم افزاری است که برای ایجاد و مدیریت محتوای دیجیتال استفاده می شود. یک CMS خوب به شما کمک می کند تا سایت خود را حفظ کنید و برای استفاده از آن به دانش فنی زیادی نیاز ندارید. شما باید یک CMS را انتخاب کنید که برای نیازهای منحصر به فرد شما طراحی شده باشد. سیستم های مختلف به دلایل مختلفی مانند کاربر پسند بودن، توسعه پذیری و بودجه استفاده می شوند.

  • وردپرس: وردپرس  محبوب ترین CMS جهان است. این یک انجمن پشتیبانی فعال و گسترده و بسیاری از افزونه های مفید برای گسترش عملکرد سایت شما دارد. (و اگر نمی توانید افزونه ای را پیدا کنید که کاری را که می خواهید انجام دهد، به راحتی می توانید یک توسعه دهنده وردپرس را پیدا کنید که بتواند برای شما یکی بسازد!) وردپرس نیز رایگان است و نصب آن نسبتاً ساده است.
    اکثر توسعه دهندگان وب سایت با آن آشنا هستند، بنابراین یافتن فرد یا آژانسی که بتواند روی سایت شما کار کند دشوار نیست. من معمولاً به کسب و کارهای کوچک توصیه می کنم که از وردپرس برای ایجاد وب سایت های خود استفاده کنند، به دلیل انعطاف پذیری و گسترش آن. با این حال، باید توجه داشت که بزرگترین ضعف وردپرس امنیت است. از آنجایی که بسیار محبوب است، هکرها آن را بیشتر هدف قرار می دهند.
    سایت وردپرس شما باید به طور منظم نگهداری و ایمن شود تا هک نشود. همچنین، ایمن کردن تک تک افزونه های شخص ثالث دشوار است، بنابراین ایمن نگه داشتن سایت وردپرس شما باید یک تعهد مداوم از طریق بهترین شیوه های مختلف باشد (بررسی کنید که آیا افزونه های شما در چند ماه گذشته به روز شده اند، مطمئن شوید که یک افزونه ارائه شده در مخزن رسمی وردپرس، حذف فوری افزونه های استفاده نشده و غیره).
  • جوملایکی دیگر از CMS های محبوب جوملاست که سئو، امنیت و قابلیت های چند زبانه بهتری نسبت به وردپرس دارد. با این حال، با کمک چند افزونه، وردپرس از قابلیت های جوملا پیشی می گیرد.

هزینه طراحی سایت در اکراین چقدر است؟

قیمت طراحی سایت نبض نت

قیمت طراحی سایت نبض نت

عوامل بسیاری در تعیین هزینه طراحی سایت در اکراین موثر اند. در ادامه به بررسی برخی از عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه طراحی سایت در اکراین خواهیم پرداخت. یکی از بخش های مهم در طراحی سایت در اکراین ، امکانات موجود در وبسایت است که با توجه به نیاز شما تعیین میشوند و البته اینکه وبسایت شما امکان پیاده سازی توسط یک cms  قدرتمند مانند وردپرس را دارد و یا خیر.

در صورت امکان پیاده سازی توسط ورد پرس از هزینه های شما کاسته خواهد شد چرا که وبسایت شما دیگر نیاز به کدنویسی چندانی نخواهد داشت. اما در صورتی که نیاز به طراحی سایت پوشاک خاص تر و با امکانات بیشتری دارید که در قالب وردپرس و دیگر CMS  نمیگنجد به نا چار باید به سراغ کد نویسی اختصاصی بروید که ممکن است برای شما هزینه هایی را در بر خواهد داشت. حجم وبسایت شما و البته گستردگی شاخته ها و مطالب آن نیز بر روی هزینه طراحی سایت در اکراین تاثیز گذار است. دامنه و هاست وبسایت شما نیز عناصری موثر اند.

خدمات گروه نبض نت برای طراحی سایت در اکراین

مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

طراحی سایت در اکراین همانطور که پیشتر نیز ذکر کردیم یک گونه تخصص است که نیاز به تجربه دارد. گروه نبض نت با تجربه ای غنی از پروژه های کوچک و بزرگ امکان طراحی سایت در اکراین را به صورت تخصصی دارد و این اطمینان را به شما خواهد داد که وبسایت شما به صورت اختصاصی و مطابق با نوین ترین روش ها طراحی خواهد شد. از جمله خدمات طراحی سایت در اکراین تارینیوتک میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • طراحی ریسپانسیو ( واکنش گرا)
  • طراحی اختصاصی رابط کاربری وبسایت
  • طراحی اختصاصی قالب وبسایت
  • رعایت زیر ساخت های سئو
  • اتمام و تحویل به موقع طراحی سایت پزشکی
  • آشنایی کامل با تخصص ها و پیش نیاز های طراحی سایت پزشکی
  • طراحی نسخه دارک مود سایت
  • هم پوشانی لایه های ویسایت
  • استفاده از ویدئو و صدا
  • استفاده از تصاوریر خاص و هنری
  • تایپوگرافی خاص در طراحی سایت پزشکی
  • استفاده از المان های مختلف
  • و ...

نتیجه گیری

طراحی سایت در اکراین باید به صورت صحیح صورت پذیرد. به گونه ای که با طراحی سایت در اکراین بتوانید مشتریان بیشتری را برای کسب و کار خود به ارمغان آورید. در صورتی که طراحی سایت در اکران صحیح انجام نپذیرد، نه تنها هزینه ای که کرده اید بیهوده بوده است و بلکه هیچ ثمره ای برای شما ندارد و حتی از نداشتن وبسایت نیز بدتر است.

[toc]
سفارش طراحی سایت در نبض نت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *