طراحی سایت مشاغل

طراحی سایت صادراتی

طراحی سایت صادراتی

طراحی انواع سایت صادراتی

آیا به دنبال طراحی سایت صادراتی یا راه اندازی یک وبسایت برای ارائه خدمات بازرگانی، جذب مشتری و یا بازاریابی اینترنتی هستید؟

pouria sadeghlou

نویسنده: پوریا صادق لو

شنبه, 10 دی ۱۴۰۱ ساعت ۱4:۰۰

0 دقیقه
زمان مطالعه
طراحی سایت صادراتی

امروزه رنج گسترده ای از محصولات تولید شده در بازارهای داخلی امکان صادرات به کشورهای همسایه و سایر نقاط دنیا به بازارهای بین المللی در آسیا و اروپا را دارند. برای همین است که با توجه به تنوع محصولات صادراتی موجود در بازار که امکان فروش آن ها به بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد بسیاری از افراد و شرکت ها به دنبال راه اندازی یک سایت صادراتی برای معرفی محصولات خود به کاربران و بازاریابی به منظور جذب مشتری هستند.

ممکن است شما هم به عنوان یک فعال صادراتی (یا فردی که قصد دارد وارد حوزه صادرات انواع محصولات مصرفی و واسطه ای شود) به دنبال طراحی سایت صادراتی به منظور بازاریابی و جذب مشتری های خارجی باشید.

در این صورت لازم است به نکات متعددی در زمان طراحی این سایت ها توجه داشته باشید که از جمله آن ها طراحی ریسپانسیو سایت با در نظر گرفتن اصول سئو می باشد. این مشخصه ها بر بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

نبض نت می تواند در صورت نیاز صاحبان مشاغل و افراد علاقه مند به طراحی سایت های صادراتی یا ارائه خدمات بازرگانی اطلاعات و مشاوره های لازم را در مورد نحوه طراحی و راه اندازی آن ها در اختیار آن ها قرار دهد.

ما در ادامه در مورد دلایل نیاز به طراحی سایت های صادراتی و نکات مهم برای راه اندازی آن ها بیشتر صحبت خواهیم کرد. لازم به ذکر است به طور حتم در صورت تماس با کارشناسان شرکت اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کسب اطلاعات بیشتر: طراحی سایت عکاسی

دلیل نیاز به طراحی سایت صادراتی

شاید دلیل نیاز روزافزون به راه اندازی یا طراحی یک سایت صادراتی برای عرضه محصولات تولید شده در داخل کشور برای بسیاری از فعالان این حوزه روشن باشد.

امروزه بسیاری از کسب و کارها به سمت استفاده از زیرساخت های مجازی و اینترنت برای معرفی خود به مشتریان حرکت کرده اند و کمتر کسب و کاری را می توان پیدا کرد که از اینترنت استفاده نکند.

به خصوص کسانی که به عنوان صادر کننده یا تولید کننده محصولات صادراتی در حال فعالیت هستند استفاده بسیار زیادی از زیرساخت های آنلاین به منظور معرفی خود به مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی می کنند.

به طور حتم یک مشتری خارجی که ممکن است در کشورهای همسایه (مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس) به دنبال خرید یک محصول صادراتی باشد، پس از طراحی سایت صادراتی بهتر خواهد توانست با محصولات شما آشنا شود و اطمینان بیشتری به شما خواهد کرد.

برای مشتری هایی که در سایر کشورها مانند کشورهای قرار گرفته در شرق آسیا و حتی در اروپا به دنبال صادر کننده های معتبر هستند نیز دارا بودن یک سایت برای معرفی محصولات و برقراری ارتباط با تولید کننده یا صادر کننده این محصولات بسیار مهم خواهد بود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی یک سایت صادراتی به منظور معرفی محصولات خود به مشتری های داخلی و خارجی هستند.

کسب اطلاعات بیشتر: طراحی سایت تولیدی

اما نکته مهم این است که در طراحی این سایت ها باید به چه نکاتی توجه شود:

طراحی ریسپانسیو سایت صادراتی

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در زمان طراحی سایت صادراتی باید به آن توجه شود در ریسپانسیو بودن سایت است که به طور معمول توسط شرکت های طراحی کننده انواع وبسایت توجه ویژه ای به آن می شود. این مولفه در زمره فاکتورهای تاثیرگذار بر سئوی سایت نیز محسوب می شود و برای همین است که در زمان طراحی سایت به آن توجه ویژه ای می شود.

قالب سایت

قالب سایت های صادراتی باید منحصر به فرد و متمایز باشد. به خصوص با توجه به حوزه فعالیت و نوع محصولی که قصد صادرات یا فروش آن به مشتریان را دارید باید به طراحی گرافیکی و قالب سایت اهمیت بسیار زیادی بدهید.

به طور معمول شرکت های طراحی سایت می توانند در این زمینه مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند و با توجه به نوع محصولات صادراتی و نظر کارفرما بهترین قالب و طراحی گرافیکی را برای وبسایت پیشنهاد کنند.

محتوای وبسایت صادراتی

یکی دیگر از مهم ترین مولفه هایی که در بهبود رتبه سایت های صادراتی تاثیر بسیار زیادی دارد محتوایی است که در صفحات اصلی یا فرعی آن قرار داده می شود. محتوا با توجه به نیاز مخاطب تولید می شود و این نکته مهمی است که اخیرا گوگل و موتورهای جستجو نیز اهمیت بسیار زیادی به آن می دهند.

برای همین است که باید با توجه به نوع محصولات صادراتی که قصد فروش آن ها را دارید تلاش کنید تا بهترین و جامع ترین اطلاعات را در اختیار مخاطبان خود قرار داده و امکان بهبود رتبه وبسایت خود با توجه به کاربرپسند بودن محتوای تولید شده را فراهم کنید.

سرعت سایت

یکی دیگر از نکاتی که به طور معمول در زمان طراحی سایت صادراتی به آن توجه می شود در سرعت بارگذاری یا بالا آمدن سایت است. به طور حتم مشتری های خارجی به سرعتی که سایت دارد و باز شدن صفحات آن در کوتاه ترین زمان ممکن توجه بسیار زیادی می کنند. البته سرعت سایت برای همه سایت ها مهم است، اما برای سایت های صادراتی به دلیل حساسیت موضوع باید دقت بیشتری به افزایش سرعت باز شدن صفحات سایت شود.

هزینه طراحی سایت صادراتی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت نبض نت

قیمت طراحی سایت نبض نت

در بخش های قبل در مورد نکات مهمی که در زمان طراحی سایت باید به آن ها توجه شود به طور خلاصه صحبت شد. اما به طور حتم بسیاری از شرکت های بازرگانی یا افراد فعال در حوزه صادرات به هزینه طراحی سایت صادراتی اهمیت بسیاری می دهند.

البته بسیاری از افراد نیز به کیفیت صفحات و محتوای قرار گرفته در آن ها یا سرعت سایت اهمیت بیشتری می دهند و هزینه های لازم برای طراحی و راه اندازی سایت برای آن ها چندان مهم نیست. اما در هر صورت به عنوان یک شرکت صادراتی یا بازرگانی آگاهی از هزینه لازم برای طراحی سایت جزو حقوق شما است که باید در ابتدای امر از آن آگاه شوید.

مدت زمان طراحی سایت صادراتی

اگر چه مدت زمان مورد نیاز برای طراحی یک سایت چندان طولانی نیست، اما شاید برای برخی از افراد مدت زمان لازم برای طراحی سایت صادراتی از اهمیت زیادی برخوردار باشد. یا این که حداقل خواهان آگاهی از زمان مورد نیاز برای راه اندازی یک سایت جدید باشند.

به طور معمول در صورتی که قصد راه اندازی سایت برای معرفی و عرضه محصولات صادراتی خود با استفاده از روش طراحی سایت وردپرس باشید مدت زمان زیادی برای طراحی سایت نیاز نخواهد بود.

علاوه بر این هزینه های طراحی سایت نیز در این حالت کمتر خواهد شد. با این وجود برخی از سازمان ها و شرکت های معتبر به دنبال طراحی وبسایت خود با استفاده از سایر زیرساخت های نرم افزاری و کدنویسی هستند که نیاز به زمان بیشتری دارد.

در این مواقع شرکت های ارائه دهنده این خدمات می توانند اطلاعات لازم را در مورد مدت زمان مورد نیاز برای راه اندزی یک سایت صادراتی در اختیار شما قرار دهند.

نبض نت نیز یک به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت می تواند در صورت نیاز اطلاعات بیشتری در مورد مدت زمان لازم برای طراحی سایت صادراتی و هزینه های آن در اختیار شما قرار دهد.

[toc]
سفارش طراحی سایت در نبض نت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.