طراحی سایت استان ها

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی انواع سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز از دیگر خدمات شرکت نبض نت در این شهر دوست داشتنی ایران است.

pouria sadeghlou

نویسنده: پوریا صادق لو

سه شنبه, 1 آذر ۱۴۰۱ ساعت 20:۰۰

0 دقیقه
زمان مطالعه
طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

با طراحی سایت فروشگاهی در تبریز در خدمت شما هستیم. سایت فروشگاهی این روزها دیگر کلمه نا آشنایی نمی باشد و در عصر مدرن و استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی این روزها تبدیل به یک روزمره در زندگی مردم شده است.

عموم مردم با سایت های فروشگاهی اشنایی دارند و بسیاری از آن ها سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت می کنند. در طول روز افراد خدمات زیادی را دریافت می کنند که پیش از این برای دریافت تمامی این خدمات می بایست به صورت حضوری مراجعه می کردند.

اما وب سایت های مجازی این مشکل را حل کرده است و شما به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانید خدمات خود را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید. وب سایت فروشگاهی هم به نفع مشتری است و هم به نفع صاحب فروشگاه.

مشتری دیگر نیازی به صرف زمان اضافه برای دریافت خدمات و یا خرید نمی باشد و در عین حال صاحب فروشگاه نیز می تواند به صورت 24 ساعته محصولات خود را به فروش برساند.

در صورتی که دارای فروشگاه در تبریز هستید و قصد طراحی سایت فروشگاهی در تبریز را دارید در این مقاله همراه با مجموعه نبض نت باشید. اگر اطلاعات کافی در مورد طراحی سایت و سئو ندارید همین حالا می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه نبض نت بهره مند شوید.

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

این روزها شروع به کار و داشتن فروشگاه بدون داشتن سایت فروشگاهی تقریبا بی معناست. پس از آزمون و خطاهای بسیار صاحبین مشاغل متوجه شده اند که یکی از راه های جذب مشتری و فروش بیشتر این است که محصولات خود را در سطح سایت به نمایش بگذارند.

هرچند که ماهیت این سایت ها تنها برای فروش آنلاین نمی باشد و بسیاری از فروشگاه ها صرفا برای نمایش محصولات خود از آن استفاده می کنند اما داشتن آن در برندسازی یک گزینه بسیار مهم است.

خرید آنلاین در سایت های اینترنتی از طریق نرم افزار صورت می پذیرد و در خرید اولین هدف جذب مشتری است. یک مشتری می توان هزاران مشتری دیگر را برای شما به ارمغان بیاورد.

ما در شرکت نبض نت به پشتوانه تجربه طراحان سایت خود آماده ایم تا تمامی خدمات مربوط به طراحی سایت فروشگاهی در تبریز را به مشتریان ارائه دهیم. تنها کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

  • همراه با پشتیبانی و آموزش و بروز رسانی خودکار
  • اسم (دامنه) انتخابی با پسوند ir همراه با 10 گیگابایت همراه با 10 گیگابایت
  • امکان ایجاد صفحات نامحدود و مدیریت آنها
  • امکان تعریف و مدیریت ایمیل های اختصاصی سایت به تعداد نامحدود
  • بهینه سازی حرفه ای برای موتورهای جستجو (SEO) همراه با قابلیت بروزرسانی خودکار
  • امکان تغییر رنگ بندی قالب به صورت لایو در هر زمان از طریق پنل مدیریتی
  • امکان حذف بخش های اضافی یا افزودن بخش جدید به صورت نامحدود به قالب از طریق پنل مدیریتی
  • بخش محصولات ، خدمات یا نمونه کارها همراه با گالری تصاویر اختصاصی
  • امکان مدیریت بنرها با درج تعداد نامحدود و امکان اتصال به صفحات دلخواه
  • امکان درج اخبار در وب سایت با امکان دسته بندی به صورت نامحدود
  • امکان درج مقالات در وب سایت با امکان دسته بندی به صورت نامحدود
  • فرم ساز پیشرفته با کاربری آسان و رسپانسیو با قابلیت Drag&Drop (جدید)
  • امکان درج نظر در بخش های مورد نیاز توسط کاربران همراه با مدیریت و تأیید آن ها قبل از نمایش در سایت
  • امکان لایک یا دیس لایک کردن بخش های دلخواه سایت توسط کاربران
  • فرم تماس با ما با فیلدهای استاندارد با قابلیت اتصال به ایمیل مدیر سایت
  • نمایش آیکون شبکه های اجتماعی مختلف بر روی سایت
  • سیستم ویژه نمایش محصولات با قابلیت لود بر اساس حرکت جهت سازگاری با سیستم های تاچ و حداکثر سرعت در بارگذاری
  • ماژول انتقال رتبه سایت. در صورتی که سایت قدیمی دارید این ماژول رتبه سایت قدیم را به سایت جدید شما منتقل می کند در نتیجه افت رتبه نخواهید داشت
  • امکان افزودن زبان های دلخواه در هر زمان
  • کنترل پنل بسیار پیشرفته و جامع همراه با آموزش و پشتیبانی با کیفیت عالی

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس در تبریز

یکی از سوالات مهم که ممکن است مطرح شود این است که خدمات طراحی سایت فروشگاهی در تبریز با وردپرس آیا دارای محدودیت است و در آینده امکان افزودن خدمات بیشتر در آینده به آن وجود ندارد و … ؟؟ خب قصد داریم تا به تمامی این سوالات یک پاسخ جامع دهیم.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که به هیچ عنوان محدود نیست چون اگر محدود بود این اندازه قالب و افزونه برای آن برنامه نویسی نمیشد. پس این فکر را از سر خود بیرون کنید که طراحی سایت فروشگاهی در تبریز با وردپرس خوب نیست و محدود است.

طراحی سایت به کمک وردپرس زمانی محدود است که شما هزینه کمی برای طراحی سایت خودتان پرداخت می نمائید و در نتیجه شرکت مجری هم از قالب های آماده برای تحویل سایت به شما استفاده می کند.

خب مسلم است که پروژه شما بسته به هزینه های که پرداخت می کنید طراحی می شود و شما با پرداخت هزینه پنل های پایین تر نباید توقع طراحی اختصاصی داشته باشید . اما اگر قصد دارید تا قالب با امکانات اختصاصی و خدمات بسیار پیشرفته داشته باشید بازهم می توانید توسط شرکت های متخصص و کاربلد تمامی این موراد را روی وردپرس پیاده کنید که مجموعه ما این خدمات را برای شما ارائه می نماید پس خیالتان راحت باشد .

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

قیمت طراحی سایت نبض نت

قیمت طراحی سایت نبض نت

با یک سرچ کوتاه در گوگل قیمت های متفاوتی برای طراحی سایت فروشگاهی در تبریز مشاهده می کنید. یکی از عمده ترین دلایل اختلاف ها این است که خدمات هر شرکت با دیگری متفاوت است. بسیاری از شرکت ها هزینه را به شدت پایین می آورند تا بتوانند مشتریان بیشتری را برای خود جذب کنند. اما این کار کاملا به ضرر کارفرما می باشد.

یکی از مهم ترین خدماتی که هر شرکتی باید ارائه دهد پشتیبانی 24 ساعته می باشد. هر سایتی پس از طراحی ممکن است ایرادات فنی داشته باشد که برای حل آن نیاز به پشتیبان 24 است. بسیاری از شرکت ها این پشتیبانی را کسر می کنند و هزینه طراحی سایت فروشگاهی در تبریز را کاهش می دهند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت لیست خدمات شرکت نبض نت و هزینه طراحی سایت فروشگاهی در تبریز با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید.

در نظر داشته باشید برای ثبت سفارش با هر شرکتی پیش از شروع کار حتما نمونه کارهای شرکت مورد نظر و خدماتی که قرار است دریافت کنید را بررسی کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: طراحی سایت در بیرجند

طراحی سایت فروشگاهی ارزان در تبریز

یک راه برای کاهش هزینه‌های طراحی سایت فروشگاهی در تبریز، استفاده از قالب‌های آماده و استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا نظیر وردپرس است.

اگر بودجه شما برای طراحی سایت حرفه ای در تبریز کافی نیست، می‌توانید از این بسترها برای طراحی سایت خود استفاده نمایید.

به دلیل اینکه نبض نت نمونه‌های طراحی وب سایت زیادی را انجام داده است، برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان در تبریز می‌توانید  با مشاوران ما تماس گرفته و سایت خود را با استفاده از دموهای از قبل آماده نبض نت سفارش دهید.

بدین صورت هزینه‌های طراحی سایت شما در شهر تبریز کاهش یافته و با کم‌ترین هزینه می‌توانید صاحب یک سایت خوب شوید. البته لازم به ذکر است که کیفیت این سایت‌ها نیز به هیچ عنوان با سایت‌های دیگر تفاوتی ندارد. تنها تفاوت در ویژگی‌ها و قابلیت این سایت‌ها می‌باشد.

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال اجرا و راه اندازی یک سایت حرفه ای هستید با نبض نت همراه باشید. یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی در تبریز که نمونه کارهای آن گویای همه چیز می باشد، نبض نت است.

این شرکت دارای نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی سایت می باشد و از همین رو یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی در تبریز شناخته شده است. شما عزیزان می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از خدمات شرکت طراحی سایت نبض نت با مناسب ترین قیمت بهره مند شوید.

[toc]
سفارش طراحی سایت در نبض نت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.