طراحی سایت اقساطی

خرید سایت قسطی فقط با روزی 200 تومان

سریع تر از آنچه که انتظار دارید کسب و کار مجازی خود را آغاز کنید. شاید یکی از بزرگترین مشکلات برای افرادی که دارای سکب و کار سنتی هستند و یا اینکه می خواهند یک کار مجازی را آغاز کنند هزینه می باشد. هزینه های مختلفی برای طراحی سایت در نظر گرفته شده است و پرداخت این هزینه در ابتدای کار کمی مشکل است. این بار نبض نت مشکل را حل کرده است. با استفاده از طراحی سایت اقساطی می توانید بار مشکل هزینه را حل کنید و زودتر از موعد فروشگاه مجازی خود را افتتاح کنید.

طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت قسطی دقیقا برای افرادی است که قصد دارند کسب و کار خود را توسعه دهند اما هزینه اولیه را ندارند. قصد داریم بلند پروازی های شما را جامه عمل بپوشانیم و در رونق کسب و کار شما سهیم باشیم. بدین ترتیب بدون مشکل اقتصادی می توانید درآمد خود را چندین برابر کنید. شما عزیزان برای دریافت شرایط طراحی سایت اقساطی و یا استفاده از طراحی سایت قسطی می توانید همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه نبض نت بهره مند شوید.

نبض نت این فرصت را به تمامی کسب و کارها ارائه داده است که با کمترین بودجه بتوانید به صورت ماهیانه اقساط خود را پرداخت کنید و زودتر از موعد وارد فضای مجازی گردید. با توجه به رشد چشمگیر کسب و کارها در دنیای مجازی اینترنت و کمبود درآمد سایر اقشار جامعه و با توجه به اینکه بدون داشتن دانش فنی و آنالیز رقبا رقابت در دنیای مجازی مشقت فرسا ، توأم با ریسک بوده و اتلاف هزینه و وقت بالایی دارد بدین منظور بر آن شدیم جهت تسهیل روند پیشرفت کسب و کارهای کوچک خدمات طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی را بصورت خدمتی دیگر، تحت عنوان طراحی سایت اقساطی، به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

طراحی سایت اقساطی

شرایط پرداخت طراحی سایت اقساطی

بصورت کدنویسی و تخصصی

طراحی سایت اقساطی با نبض نت امکاناتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که می توانید با کمترین هزینه به راحتی بتوانید در دایره رقبا قرار بگیرید. مجموعه نبض نت در زمینه طراحی سایت اقساطی کاملا متناسب با زمینه کاری مشتری پیش می رود به این صورت که قالب وب سایت های قسطی از نظر گرافیکی و جلوه های بصری به گونه ای پیاده سازی می شود که کاملا با هارمونی کار و فعالیت شما همخوانی داشته باشد.

همچنین شما عزیزان با کمترین هزینه می توانید وب سایت خود را راه اندازی کنید. با راه اندازی شعبه فروشگاه خود در تمامی شهرها می توانید کسب و کار سنتی خود را گسترش دهید. در نظر داشته باشید که طراحی سایت اقساطی هیچ تفاوتی با دیگر طراحی ها ندارد و شما همچنان از یک سال پشتیبای رایگان مجموعه نبض نت بهره مند می باشید.

شرایط پرداخت طراحی سایت قسطی به این صورت است که 50 درصد از هزینه طراحی سایت ابتدای کار دریافت می شود و پس از تکمیل و دریافت سایت می توانید با پرداخت روزانه 100 هزار تومان هزینه طراحی سایت را پرداخت کنید. بدین ترتیب همزمان می توانید بر روی سئو سایت خود نیز کار کرده و آن را به نتایج برتر گوگل نزدیک کنید.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در نبض نت تجربه کنید.

طراحی سایت اقساطی با کمترین بودجه

بی نهایت امکانات حرفه ای

افرادی که میخواهند کسب و کار آنلاین راه بیندازند ولی سرمایه ی کمی دارند میتوانند بدون اینکه از این کار پشیمان شوند یا دلسرد شوند از پلن طراحی وبسایت اقساطی ما استفاده کنند.

 با در نظر گرفتن همان بودجه ی کم از هدفهای بزرگتان دست نکشید و برای مشاهده ی روز به روز پیشرفت کسب و کارتان حتما طراحی سایت حرفه ای را انجام دهید و کسانی هم سنتی کار می کنند به این نتیجه رسیده اند که دیگر این روش جوابگو نیست و باید از روش های به روز مثل طراحی سایت استفاده کنند.

  برای اینکه به متحول شدن کسب و کارتان کمک کنید لازم نیست هزینه های بالایی پرداخت کنید از آپشن طراحی سایت اقساطی ما استفاده کنید تا امروز نسبت به دیروز پیشرفته تر شوید.

 طراحی سایت اقساطی نبض نت به افرادی که با بودجه ی کم مشتاق هستند کسب و کارشان را رونق دهند کمک بزرگی می کند تا به هدفشان برسند. خرسندیم که توانستیم به بسیاری از مشتریانمان کمک کنیم تا با استفاده از این آپشن افکار و ایده های خود را عملی کنند.

خرید سایت قسطی

دریافت مشاوره در زمینه وردپرس

اگه نیاز داری از وردپرس بیشتر بدونی و یا سایتت رو با امکانات وردپرسی راه اندازی کنی همین حالا باما تماس بگیرید
دریافت مشاوره رایگان

نمونه کارهای ما

تعرفه های طراحی سایت

پکیج اقتصادی

شروعی ساده ولی هوشمند

پکیج پرو

حرفه ای ترین امکانات

پکیج پرو مکس

تبدیل ایده به واقعیت

پکیج اقتصادی

شروعی ساده ولی هوشمند

پکیج پرو

حرفه ای ترین امکانات

پکیج پرو مکس

تبدیل ایده به واقعیت

پکیج شرکتی

حرفه ای مانند برندهای بزرگ

فروشگاهی

یک فروشگاه اختصاصی 

طراحی وب سایت قسطی

تفاوت طراحی سایت اقساطی با سایر سایت ها

شاید برای شما هم سوال باشد که آیا با طراحی سایت اقساطی خدمات کمتری دریافت می کنید؟ و یا اینکه مانند طراحی سایر سایت ها از تمامی خدمات بهره مند می باشید. در نظر داشته باشید طراحی سایت قسطی در نبض نت درست همانند طراحی سایت های دیگر می باشد و تنها دریافت هزینه آن به صورت قسطی است.

شرایط طراحی سایت اقساطی دقیقا مشابه طراحی سایت های دیگر به شرح زیر می باشد:

مشاوره رایگان: پیش از هرگونه تصمیم گیری به راحتی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مشاوره های رایگان لازم را از مجموعه نبض نت بهره مند شوید. برای مشاوره رایگان و انتخاب درست طراحی سایت با ما تماس بگیرید. متخصصین مجموعه نبض نت می توانند بهترین و مناسب ترین پکیج را به شما پیشنهاد دهند.

تقسیط: پکیج خود را انتخاب کنید و یا توجه به قیمت پکیج انتخابی 50 درصد از هزینه را پیش از طراحی پرداخت کنید. پس از آن می توانید با پرداخت روزانه 50 هزار تومان وب سایت خود را قسط بندی کنید و همزمان بر روی سئو سایت نیز فعالیت خود را آغاز کنید.

طراحی سایت: وب سایت شما با توجه به نظرات خودتان طراحی می شود و امکاناتی را که در نظر دارید می توانید به سایت اضافه کنید بدون اینکه در آن محدودیت داشته باشید. همچنین شما عزیزان می توانید طراحی بخش های مختلف سایت را به طراح بسپارید و از او بخواهید که یک وب سایت منحصر به فرد به شما ارائه دهد.

پس از پرداخت هزینه اولیه، طراحی سایت قسطی شما آغاز می شود و هیچ گونه محدودیتی بر روی طراحی سایت شما وجود ندارد. هدف مجموعه نبض نت این است که در این شرایط سخت اقتصادی تمامی قشرها بتوانند از کسب و کار مجازی استفاده کنند و محدودیت مالی برای طراحی سایت نداشته باشند.

مزایای طراحی سایت اقساطی

تا بدینجا در مورد طراحی سایت اقساطی به بحث و بررسی پرداختیم. در این بخش می خواهیم ویژگی های طراحی سایت قسطی را بیان کنیم. خدمات طراحی سایت به صورت اقساطی چه سودی را برای شما به ارمغان می آورد؟ در ادامه با نبض نت همراه باشید.

ترافیک هدفمند: از مهم ترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی و یا شرکتی این است که با سئو داخلی و خارجی مناسب بتوانید ترافیک هدفمندی را برای سایت ایجاد کنید. بدین ترتیب افرادی که به دنبال دریافت خدمات شرکت و یا فروشگاه شما هستند به راحتی می توانند با شما ارتباط داشته باشند. شما با داشتن یک وب سایت می توانید حجم عظیمی از مشتریان را به سمت خود جذب کنید.

کارمندان 24 ساعته: برخلاف تایم های کاری اداری، وب سایت یک کارمند 24 ساعته برای شما محسوب می شود چرا که می توانید تمامی خدمات خود را در ساعات مختلف شبانه روزی ارائه دهید و مشکل زمانی و مکانی نداشته باشید. مشتری در هر تایمی که مایل است می تواند فرم پر کند و یا حتی از شما سوال بپرسد.

اعتماد مشتری را جذب می کنید: این روزها با جذب اعتماد مشتری از طراحی سایت استفاده می شود در واقع با داشتن یک سایت که می توانید با استفاده از طراحی سایت قسطی آن را طراحی کنید، در کار خود جدی تر و حرفه ای تر دیده می شود و نشان می دهید که کسب و کار گسترده ای دارید. این نکته می تواند تاثیر مثبتی بر روی فروش شما داشته باشد.

کمترین هزینه، بیشترین فروش: ممکن است فعالیت ها در شبکه های اجتماعی شما را مشهور کند اما این مشکل همیشه وجود دارد که سطح اعتماد مشتری به شبکه های اجتماعی بسیار کم است چرا که قابل پیگیری نیست. اما با کمترین هزینه و با استفاده از طراحی سایت اقساطی می توانید همین حالا تبدیل به یک فروشگاه مجازی قابل اعتماد شوید و با کمترین هزینه بیشترین فروش را برای خود به ارمغان آورید.

هزینه نگهداری پایین: با کمترین هزینه و پرداخت هزینه ای کم در طراحی سایت اقساطی می توانید یک فروشگاه مجازی در سراسر کشور داشته باشید. تنها کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از گزینه طراحی سایت قسطی مجموعه نبض نت بهره مند شوید.

مطالعه بیشتر >

خیر طراحی سایت اقساطی در نبض نت دقیقا هم قیمت با طراحی سایت های دیگر می باشد با این تفاوت که شما می توانید هزینه طراحی سایت را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

تمامی خدماتی که برای طراحی سایت معمولی در نظر گرفته شده است در نبض نت برای طراحی سایت اقساطی نیز در نظر گرفته ایم و از نظر کیفیت هیچ تفاوتی باهم ندارند.

جهت طراحی سایت اقساطی در نبض نت 50 درصد هزینه طراحی سایت ابتدای کار و مابقی به صورت ماهیانه با روزی 50 هزار تومان دریافت می شود.

بله تمامی وب سایت های قسطی که در نبض نت طراحی می شوند دارای یک سال پشتیبانی رایگان می باشند.

با توجه به هزینه طراحی سایت قسطی این زمانبندی در اختیار شما قرار داده می شود.

دریافت مشاوره رایگان

اگه نمی دونی ازکجا شروع کنی همین حالا تماس بگیر، تا راهنمایتون کنیم.

فرم ثبت سفارش

شماره ات رو وارد کن تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.